WHAT IS INSIDE? PODZIMNÍ ANNETTE MAGAZINE

Tištěný ANNETTE magazine.. Mít tištěný časopis byl vždy mým obrovským snem! Ale od června letošního roku se mi to podařilo. Našla jsem skvělou tiskárnu: www.knihovnicka.cz, která byla tak ochotná a vytiskla mi pár tištěný čísel. Dnes mi, sice trochu opožděně, dorazilo poslední podzimní číslo, které jsem vám také nafotila! Mám z něho ohromnou radost. Děkuji všem, kteří se na ANNETTE magazine podílejí, zejména redaktorkám a tiskárně. Úplně mě pohltil pocit, že od zítřka začínám pracovat na zimním čísle, které vyjde na začátku ledna a dám si více záležet. Nic nejde hned, ani grafika a podobně. Budeme se s týmem snažit být lepší a lepší..:)
Pokud jste podzimní číslo neshlédli, můžete ho nalézt na stránkách ANNETTE magazine https://annettemagazine.wordpress.com/ nebo zde: http://issuu.com/anetakrubnerova/docs/annette_magazine_rijen_listopad_201
IMG_7144IMG_7148IMG_7150IMG_7151IMG_7153IMG_7155IMG_7156

Discover more from ANNETTEMAG

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading