TIŠTĚNÁ VERZE ANNETTE!

ANNETTE magazine LETO 2013 tisk

Neuvěřitelné, že se to povedlo! Nebýt úžasné tiskárny www.dum-tisku.cz nikdy bych se tištěné verze nedočkala. A já se dočkala! Hledala jsem asi půl roku, než jsem našla tiskárnu, která by byla ochotná tisknout jeden kus na zkoušku. www.dum-tisku.cz/cz/index.php byl tak hodný, že mi jedno číslo na zkoušku tisk a tady je výsledek! Jedná se o tvrdší křídový papír s leskem a to, že časopis má 52 stran, je opravdu silný :) Toto číslo bylo na zkušebkuzářijové číslo ( které vyjde na začátku záři, 7.9. ) už bude na objednání a ten, kdo bude mít zájem, mi tak cca 10 dnů před vydáním napíše. Další otázkou je cena – zadarmo to bohužel nebude, jelikož tiskárny jsou drahé a i toto číslo by nebylo nejlevnější, když je to začátek. Cenu BOHUŽEL teď nemohu stanovit, to se pak na základě nákladu domluvím s tiskárnou, ale vidím to něco málo přes stovku, ale to bude jen pro ty, které budou mít i tištěnou verzi zájem! Není to povinné a jde o vaší volbu :) Je zvláštní mít ANNETTE fakt tištěnou pořád tomu nemůžu uvěřit. Mějte se hezky, zítra očekávejte recenzi na úžasné produkty PHYSIOGEL! 

www.dum-tisku.cz  – děkuji !!!

 IMG_5706 IMG_5708 IMG_5712 IMG_5713 IMG_5714 IMG_5715IMG_5717IMG_5716

