Editor-in-chief: MTV dress and OMBRE hair in action

Po dlouhé době tedy přináším nějaký ten outfit post, i když nemám vůbec čas něco pořádného fotit a zrcadlovku má většinou táta, takže když někam jdu, tak se mi to s sebou nechce tahat a povětšinou fotím na svůj foťák, aspoň něco :) Jde spíše o to, že jsem vám slíbila post o nových ombré vlasech a tedy tady je výsledek. Řekla bych, že se jí to velice povedlo a nejvíce doporučuji kadeřnictví Salon Petra v Čelákovicích! Z vlasů jsem nejvíc nadšená a konečně nastala nějaká ta změna :) Jinak vyfotila jsem tedy i ten style snapshot.. no provětrala jsem své MTV šaty, černé masivnější gladiátorky a novou kabelku přes rameno.. jednodušší a mě to stačí :)
/ red dress New Yorker / gladiator´s sandals Deichman / bag Reserved / bracelet H&M /

Ještě chci dodat, že ty vlasy možná působí hnědě a pak najednou blonďatě, ale plynulý přechod tam opravdu je, jen to zkresluje ta fotka a tak :)
annette_krubner_outfit
