MARIANNAN.costume.fi

Připravila Michaela Šístková: 

Dvaadvacetiletá finská rodačka je bezesporu velkou milovnicí módy a zejména módní ikonou pro ostatních dívky, ale i bloggerky. Pokud ji neznáte, na následující straně se o ní dozvíte. Připravila Michaela Šístková

Chci vám představit zahraniční, respektive finskou dvaadvacetiletou bloggerku, žijící v Helsinkách. Proč píšu právě o ní? Je to první blog, který jsem kdy viděla, kvůli ní jsem začala blogovat a od té doby, co jsem poprvé navštívila její blog, nepřestala jsem ho sledovat. Je pro mě tímhle celkem důležitá. Zaujmula mě. A to svojí vášní pro módu, stylem psaní, příjemnou atmosférou fotek a celkově příjemným prostředím. Její styl by se dal popsat jako chvilkami sportovní, chvilkami elegantní, potom zase ‚casual‘.. Baví mě tím právě proto, že v jejích outfitech je pořád něco nového a zároveň stejného. Její vášní není jen móda, ale taky cestování. Svým čtenářům „ukázala“ New York, Kanárské ostrovy, Helsinky, Oslo a tím to rozhodně nekončí. Čím se vlastně živí a kde bere finance na nakupování a její byt v centru Helsinek? Mimo to, že spolupracuje s módním časopisem Costume (který ve Finsku velmi známý), oslovila ji značka Bik Bok, jehož obchody zatím nejsou v České republice ,ale jestli trochu sledujete zahraniční (zejména skandinávské) bloggery/ky, určitě vám tento název něco říká. Pro Costume nejen že píše, ale má s ním spojen i blog. Výhodou je, že blog píše i ve finštině i angličtině, takže pokud máte dobrou angličtinu, směle do toho a čtěte! 

z

