NÁŠ TIP: Masážní olej s citrusovými plody od Sea of SPA

Připravila Annette K.: Masážní oleje používám ráda, jelikož mám celkem suchou pokožku a potřebuje jednou za čas oživit. Na druhou stranu je pravdou, že by se to s oleji na pokožku nemělo tolik přehánět, jelikož pokožka bude častěji vysušená, i když to někomu přijde divné. Ale je tomu tak. Masážní oleje používám maximálně dvakrát týdně vždy po sprše anebo ráno. Používala jsem mnoho olejů, ale následovně vám představím jeden, který jsem si opravdu zamilovala.

Masážní olej od Sea of SPA jedině doporučuji. Na stránkách naleznete mnoho různých typů, například s výtažky jasmínu, jahody či vanilky, ale ten, který jsem vyzkoušela, obsahuje citrusové plody. První, co vás bude zřejmě zajímat, je snášenlivost lehce agresivních citrusových plodů na pokožku, protože ne každá ji snese. Já mám pokožku sušší se sklonem atopického ekzému, ale olej používám delší dobou a žádné podráždění pokožky jsem nezaregistrovala. Masážní olej obsahuje unikátní olej z Mrtvého moře, který je pro pokožku velmi prospěšný a obsahuje také vitamin A a D. Je v něm ukryt i mandlový olej, který pokožku čistí, zklidňuje a dodává jí pocit hebkosti. Pokožka je po nanesení oleje velmi jemná a hebká. Oceňuji také vstřebatelnost oleje, která je velmi rychlá a zanechá příjemnou vůni citrusových plodů. Jak jsem řekla, masážní olej je vhodný pro všechny typy pokožky.

IMG_7029

Balení obsahuje dvě stě padesát mililitrů, které vám vydrží ideálně, pokud ho nebudete používat často kvůli častějšímu vysušení. Ale věřte, že díky speciálnímu oleji z Mrtvého moře bude pokožka zdravá jemná a bude předcházet k jejímu popraskání. Cena je tři sta čtyřicet devět korun, což je velmi ideální. Kromě oleje doporučuji i další produkty, které obsahují výtažky z Mrtvého moře. Je to to nejmenší, co můžete své pokožce dát.

IMG_7026

