NOVINKA: STYLOVÉ T-SHIRT ANNETTE MAGAZINE / PŘEDOBJEDNÁVKA

Ano, novinkou letošního podzimu je tričko ANNETTE magazine s nápisem ” ANNETTE Yes… the magazine ” Tuto novinku jsem plánovala dlouho, než jsem našla skvělý potisk na trička, které jsou kvalitní a za skvělou cenu. Na zkušební jsem objednala jedno pro sebe ve velikosti M. Je volnější a delší, takže pro svou útlejší postavu jsem spíše měla zvolit S. To je zpráva i pro vás – pokud si kupujete M, volala bych spíše S, jelikož M působí i jako L, ale to je na vás. Kvalitní PROMO fotky nafotím během zítřka, takže aspoň uvidíte pár kombinací, jak tričko nosit. Zvolila jsem opravdu jednoduchý design, takže se dá nosit ke všemu. Je to novinka, ale budeme rádi ( mluvím za náš tým ) , když časopis podpoříte a zkombinujete ho se zajímavým stylingem:)  Jen je delší – pod zadek ( velikost M ) , ale nevím, jaké bude S :) 100 % bavlna. Cena 299 Kč – v ceně je i DOPRAVA.

IMG_20131005_164242Já si ho opravdu zamilovala a pokud byste i vy měli o něj zájem, vyplňte prosím tento formulář. Objednávky budu stanovat vždy ve středu, abych udělala hromadnou objednávku. Pak se vám e-mailem ozvu. 

