Nový nezapomenutelný parfém Christiny Aguilery – UNFORGETTABLE

Nezapomenutelná. Unforgettable.
Tímto bych vám ráda představila nejnovější vůni krásné americké zpěvačky
Christiny Aguilery, která na trh uvádí již další řadový parfém. Já osobně
jsem si ho velmi oblíbila, vy si teď přečtěte, v čem že spočívá kouzlo
nového parfému nezapomenutelné Christiny?

IMG_7059
Když se mi do rukou parfém dostal a krabičku jsem otevřela, byla jsem
velice mile překvapená. Její parfémy miluji. Mým velkým favoritem byl
parfém By Night, ale od teď si dovoluji říct, že tato novinka parfém rázem
předběhla. Jedná se o velice nadčasovou vůni. Její složení vás tak pohltí
do podzimní až zimní atmosféry, že nebudete pro tyto roční období používat
žádné jiné parfémy. To samé se stalo mně, jelikož směs švestky,
granátového jablka, nočního jasmínu, turecké růže, caschmeranu, vanilky a
fazole Tonky dokáží vykouzlit tak nadčasovou a nezapomenutelnou vůni,
která se ve vaší hlavě uloží po celé měsíce. První okamžiky jsou
orientální, ale až pak se projeví v květinovou až ovocnou vůni. Dokážu si
představit, jak jdu městem zahalená v teplém kabátě, v rukách držím
lahodnou kávu a
jsem zahalená právě do vůně Unforgettable. Je to zkrátka vůně vhodná pro
ty, které mají rády podzim a chtěly by si ho ještě více zpříjemnit.
Design mě na druhou stranu nijak nepřekvapil, jelikož jsme u Christiny
zvyklé na typičtější tvar, siluety a ženské křivky, ale i přes to dokázal
zaujmout. Na rozdíl od prvního a druhého parfému se tento nese v černém
zahalení s bílou krajkou doplněné sytě růžovým a bílým nápisem Christina
Aguilera Unforgettable. Působí žensky a zdůrazňuje přednosti každé ženy.
Parfém si dokážu představit jako doplněk, který vás zahalí během chladných
dnů, když vás čeká důležitá schůzka či slavnost. Ve směsi vůni vnímám
takové zvláštní spojení, jako by mapovalo všechny zážitky, které se pro
nás staly důležitou rolí. Přesně, jak Christina říká, parfémem vše začíná.
A já s ní jedině souhlasím.
Jestliže vás tento nezapomenutelný parfém Unforgettable okouzlil a rády
byste ho vyzkoušely, doporučuji navštívit sítě drogerií a parfumerií FANN
a DOUGLAS.

IMG_7060

