Šperky Kenneth Jay Lane si doslova zamilujete!

Čím si udělat pod vánočním stromečkem radost? Každá žena miluje šperk, a šperkem se radost nikdy nezkazí. Tím bych vám ráda představila šperky, které nejsou jen tak obyčejné, ale výjimečné. A jak se říká, pro výjimečnou ženu výjimečný šperk.
Kenneth Jay Lane. Inovativní a velice talentový americký návrhář, který svými šperky okouzlil celý svět. Jeho propracovanost a fantazie designu jednotlivých šperků je až dechberoucí. Jak sám řekl: ,, Rád navrhuji šperky, které mohou být nošeny kdykoliv v roce, jakoukoliv ženou. Kouzlo krásy a půvabu je totiž všude okolo nás!” Já si dovolím souhlasit. Každý šperk má svou historii, své kouzlo, krásu a jedinečnost. I když u nás není příliš známý, tak jeho kolekce se objevují na špičce manhattanských butiků. Šperky milují nejenom newyorské ženy, ale také známé osobnosti. Jednou z milovnicí šperků Kenneth Jay Lane je americká herečka a zpěvačka Hilary Duff.
 FB_cover_soutěž
Já sama jsem si šperky Kenneth Jay Lane velice oblíbila. První, co mě dokázalo velice oslnit, byl design. Jsem spíše na minimalistické šperky, ale tohle je něco překrásného. Příkladem je toho zlacený květinový náramek s krystaly Swarovski. Ta propracovanost a originalita je neuvěřitelná. Pokud jste spíše na prstýnky, ráda bych vám představila ten, který si na první pohled ihned zamilujete, stejně jako já. Jestliže milujete šperky á la Dior, které jsou poseté květinami jako jarní rozkvetlá zahrada, tak mi věřte, že od tohohle pokladu neodtrhnete oči – tím pokladem je pozlacený multi-květinový prsten ve stylu Dior. No není krásný?
 
Kenneth Jay Lane nenabízí jenom náramky či prstýnky, ale také se zaměřuje na náhrdelníky, brože či náušnice. Opět je můžeme spatřit v květinovém, velice propracovaném designu, který vám rozjasní srdce.
Vřele doporučuji si šperky prohlédnout, protože je také důležité ocenit jedinečnost a krásu těchto šperků, které vás budou zdobit a provázet léta a léta.
Napsala Annette Krubner
