SNĚHULE ČI KOZAČKY?

Vánoce jsou v plném proudu a s ním byl také Štědrý večer. Já doufám, že jste si ho co nejvíce užili, dostali jste mnoho dárků a užívali si pohodlnou vánoční atmosféru se svými blízkými. Jestliže ale jste například nedostali, co jste si přáli, třeba jaké pěkné zimní boty, mám pro vás  zajímavé tipy.
DDDDD
Je pravdou, že letošní Vánoce nebyly pokryty bílou přikrývkou. To je pro mnohé i dobrá zpráva ohledně obuvi, která se letos neponičila. Sněhule jste také nejspíše nechali v obuvníku, a proto vám teď prozradím pár tipů, které botky si ještě letos nebo příští rok na zimu pořídit.
Mít kvalitní obuv pro chladné zimní dny je základ. Určitě doporučuji kvalitní pravou kůži a ochranné krémy, které kůži i tak zabrání tvoření nepěkných “vrásek”. A po kterých botách se podívat? Sice jsem říkala, že sněhule se pro dny bez sněhu nehodí, ale i tak je můžete vyzkoušet. Mohla bych vám doporučit například tyto značky s.Oliver, konkrétně black Tex. Jedná se o obuv s dvou centimetrovým vysokým klínkem. Jsou vyteplené textilní podšívkou a jemným chloupkem. Určitě bych obuv nedoporučovala na zimní sporty či hory. Jsou spíše určené do rušeného města.
 ccc
Tamaris. Tuto značku jsem vám i v předchozím článku představovala a sama si ji nemohu vynachválit. Líbí se mi, že jsou boty velice kvalitní, vizuálně pěkně vypadají a rozhodně moderní. Tyto dámské kozačky Tamaris mají třícentimetrový podpatek, jsou vyteplené textilní podšívkou a systém Antishok skvěle tlumí nárazy a otřesy. Ke kozačkám bych viděla jako ideální outfitu tmavé jeansy či kožené kalhoty, pohodlný kabát a velkou koženou kabelku. Je jen na vás, co vy si zvolíte podle vašeho vkusu.
ddd
Doufám, že jsem vám aspoň trochu poradila a navedla na kvalitní luxusní obuv za příjemné ceny. Přeji vám i nadále mnoho štěstí do Nového roku.
