EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: SLOVENSKÁ MODELKA MAFIN LAURINCOVÁ

Připravila Annette Krubner: Pamatujete si na podzimní fashion editorial s krásnou slovenskou modelkou Mafin Laurincovou? Fotografoval ji mladý nadaný Tomáš Pacovský a my vám exkluzivně přinášíme rozhovor, který je plný cestování, vztahu k módě, focení a zkrátka vše o modelce Mafin Laurincové.

mufin2

1. Mafin, jsem velmi ráda, že jsi pro nás nafotila zajímavý fashion editorial, který připomněl hřejivý podzim. Jak sis focení užívala?

Všetci boli ku mne veľmi milí a stále sa ma pýtali ,či mi nie je zima. Tomáš mal vyhliadnuté miesto na Divokej Šárke, kde som liezla po kopcoch, konároch, popŕhlila som si obe nohy a zamotala sa do bodliakov.Užili sme si kopec srandy. Keď som večer išla naspäť domov bola som taká unavená, že som zaspala a keby ma spolu sediaca nezobudila odviezla by som sa až do Maďarska.

2. Prý jsi k nám přijela až ze Slovenska! Jak sis cestu užívala a navštívila jsi již Česko?

Lístok na autobus som si kupovala na poslednú chvíľu a posledné miesta boli už len na 2 hodinu ráno. Okolo 6tej som dorazila do Prahy a do 9tej som sa vozila metrom a prechádzala sa po meste. Prvý krát som bola v Čechách keď som mala asi 14 rokov, no v Prahe som nikdy predtým nebola. Keď som sa pýtala na cestu, alebo si kupovala lístky všetci sa pousmiali keď zistili ,že som Slovenka.

3. Jak se ti líbilo focení? Hádám, že jste si ho užívali a byli jste skvělý tým.

Fotenie prebiehalo rýchlo,v priateľskej atmosfére. je škoda ,že nikto nevidí všetkých tých ľudí ,čo stoja za fotkami. napr. vizážistku, ktorá mi neustále upravovala rúž, lebo fúkalo a mala som ho rozmazaný od vlasov,čo mi lietali do tváre.

4. Zajímalo by mě, kdo tě v módě ovlivňuje. Máš svou módní ikonu?

Ikonu asi nie, ale inšpirujú ma módni návrhári ako Jeremy Scott, Vivienne Westwood a Elliot Joseph Rentz.A určitý podiel na tom majú zahraniční blogeri.

5. Jak dlouho se věnuješ modelingu? Kolik zkušeností máš za sebou?

Aktívne sa mu venujem posledný mesiac. Mám za sebou iba zopár prehliadok na Slovensku a vo Viedni, fotenie pre slovenských návrhárov.Moja bookerka pre mňa budúci rok plánuje prvú cestu do Ázie, tak potom sa ma nato môžete spýtať

6. Jaký módní doplněk je pro tebe nepostradatelným?

Michael Kors hodinky (pretože často meškám) .

7. Máš něco, co by jsi vzkázala budoucím modelkám? Máš pro ně užitečnou radu?

Mali by sa chopiť každej šance ,ktorá sa im naskytne a nebáť sa neúspechu.

8. Děkuji ti za poskytnutí rozhovoru a přeji ti mnoho dalších úspěchů!

mufinmufin3

