OBJEVTE KOUZLA VŮNÍ BY RIHANNA

Připravila Annette Krubner: Rihanna. Když si řeknete toto jméno, co se vám hned vybaví? Je mi jasné, že na prvním místě je jednoznačně zpěvačka a taky, komu by se nevybavila. Ovšem barbadorská kráska není jenom pouhou zpěvačkou, nýbrž nově aktivní módní návrhářkou i designérka svých vlastních vůní. Věděli jste, že parfémy navržené Rihannou jsou již k dostání u nás v České republice? Mnoho lidí se stále domnívá, že musí zabrousit do světa zahraničního internetu a pořídit si parfém ze zahraničních stránek, ale opak je pravdou. Opravdu si můžete parfémy, které přesně vystihují Rihannu jako samotnou, zakoupit i u nás! Ale rozhodně si nemyslete, že parfémy zaplatíte balík, existují totiž i stránky, kde mají ceny velice příznivé. A které Rihanniny parfémy internetový eshop nejenom s vůněmi nabízí?

rihanna1

Sama jsem velkou milovnicí Rihanniný hudby, ale o to víc jsem ráda, že existují i parfémy, které onu samotnou zobrazují. Sice jsem si zatím žádný parfém nepořídila, ale rozhodně mám v plánu hlavně tuto, Rihanna NUDE. Doslova mě zaujala harmonie jemných tónů barev, které miluji. Design je také velice originální na rozdíl od jiných. Připomíná mi to siluetu v róbě, ale nemyslím úplně doslova. Líbí se mi i zajímavé a bohaté složení vůně. Naleznete zde šťavnatou mandarinku, hrušku, guave, gardénii, květ pomerančovníku, jasmínu, santalové dřevo, orchidej a pižmo. Už i složení bych tipla na velmi lákavou koupi. Avšak existuje mnoho důvodů, proč si Rihanniny parfémy pořídit. Někdo je její velký fanoušek, tak sbírá vše, na čem Rihanna je. Někteří mají rádi exkluzivní designu umělců, někdo zase miluje ovocné až květinové vůně, a proto si parfém NUDE musí pořídit. Já to mám tak napůl, Rihannu obdivuji plus mě tento parfém velice oslovil.

Dalším parfém, který stojí za představení, je Rihanna Reb´l Fleur. Domnívám se, že se jedná o vůbec první parfém, který kdy Rihanna dala do světa parfémů. Tento parfém je více zaměřen na její dětství na Barbadosu. Můžete zde objevit stopy po kokosu, broskvi či vanilce. Je to taková okouzlující až nezapomenutelná vůně. Je rozhodně pro všechny ženy, které umí prodat svou ženskost, půvab či i úsměv. Nejenom s Barbadosem je parfém spojen, ale také s harmonickým a energickým New Yorkem. Rozhodně bych parfém doporučila vyzkoušet. A ceny parfémů? Rozhodně bych se nebála, není to na úrovni cen Chanel či Dior, ale za symbolických pět set korun českých – přesněji čtyři sta osmdesát čtyři korun českých – může být jakýkoliv parfém váš. Existují také různé dárkové sady, které se vyplatí někomu pořídit, pokud má třeba narozeniny či svátek.

Rihanna je svá a to se dá vypovědět i o svých parfémech. Doporučuji si parfémy projít a třeba vás některý natolik okouzlí, že si ho třeba i nakonec pořídíte.

OBRÁZKY: WEHEARTIT.COM / PARFUMS.CZ

