I LOVE CHLOÉ.. FOREVER

Připravila Annette Krubner: Sice jsem v minulém článku zmínila opět řadu parfémů a vůní slavné americké zpěvačky Beyoncé Knowles, ale opět se vrátím k vůním světových značek. A o kom bude článek tentokrát? Někoho to možná nepřekvapí, někoho ano. Jedná se o mou srdcovku, Chloé..

Miluju Chloé. Miluju všechny její parfémy, vůně.. je to opravdu má nejoblíbenější značka co se týče parfémů. A v čem si mě dokázala tak získat? Rozhodně to je nádherným jednoduchým a roztomilým ( nevím, někomu to nemusí tak přijít ) , který je ideální pro milovnice jednoduchosti. Sice mohou na vás působit na jedno “brdo”, ale pro mě je každý parfém něčím výjimečným, něčím, co v sobě další nemá, zkrátka se jedná o kouzlo “osobnosti”, jelikož každý parfém je tak trochu osobnost.

Který patří mezi mé favority? Samozřejmě, že bych hned brala všechny. Bohužel se mi to ještě nepodařilo, ale rozhodně bych chtěla vyzkoušet a mít všechny. Aktuálně mezi mé nejoblíbenější favority patří bezpochyby Chloé Chloé, parfémovaná voda pro ženy. Miluji směs citrusových a kořeněných ingrediencí. Vyvolává to ve mě pocit jara, léta, štěstí, smíchu, nadšenosti… Je to takový, dalo by se říct, symbol elegance nápaditosti. Je určitě určen pro ženy, které milují módu, letní procházení po promenádě s lehkým drinkem, kdy jim vlaje lehký vánek ve vlasech..

Chloé parfüm

Další srdcová záležitost je vůně Chloé Roses de Chloé. Dostala jsem ji jako dárek k Vánocům a doteď ji používám. Miluju vůně lehkých květů růží a do toho citrusové opojení. Řekla bych, že tato vůně je něco jako doušek poezie a citlivé vnímané nálady. Rozhodně je vhodná pro ty, které milují jak Chloé, tak růže..

Chloé

Ale nejnovější radostí se stala vůně Chloé See by Eau Fraiche. Jedná se o aktuální novinku, která se dostala na trh až v tomto roce. Vůni jsem obdržela jako dárek a jsem z ní naprosto nadšená. Dovolila bych si říct, že se jedná o velmi odlišnou vůni co se týče ingrediencí a celkového dojmu. Neřekla bych, že je to vůně na stejné ” brdo “, ba naopak. Směs květu jabloně, jasmínu, hyacintu a vetiveru, ve mně vyvolávají pocit začátku hřejivého léta.. a design flakonu? Úžasný. Pro mě favoritem číslo 1 na horké letní dny. Doporučuji!

