KARTÁČ TANGLE TEEZER? BOMBA!

Celkem dlouho jsem přemýšlela, o čem bych napsala další rozsáhlejší článek. Najednou mě napadlo něco z oblasti vlasové kosmetiky a nakonec jsem skončila u naprosto skvělých kadeřnických potřeb značky Tangle Teezer. Sama jsem těmto kartáčkům nevěřila, ale přesvědčily mě.

Když se řekne Tangle Teezer všem se vybaví takový malý hřebeny, které přesně padnou do ruky. Doslova bych řekla, že je to spíše “marketingový” tah, vždyť všude se můžete setkat s bloggerkama, které s ho nemůžou vynachválit, další bloggerka/holka se o něm dozví a za každou cenu si ho musí pořídit, jenom proto, že ho má tahle a tahle a píše o něm, že je bombový. Abych byla upřímná, také jsem si to myslela. Vůbec jsem nechápala, co na něm může být tak úžasného, vždyť je to jenom kartáč a ten vám vlasy přece nemůže pořádně rozčesat. No, když jsem si jeden takový pořídila, opravdu jsem změnila názor. Je totiž skvělý.

mo

Obecně značka Tangle Teezer vyrábí různé kadeřnické potřeby, zejména profesionální kartáče na vlasy, které mají za úkol vlasy co nejkvalitněji rozčesat bez třepení a lámání. Podle popisků také obnovuje objem, přirozený lesk a pružnost vlasy. Produkty značky jsou vyvinuty na velice profesionální úrovni kadeřníkem známých osobnostní Shaunem P. Tuto značku preferují nejenom bloggerky, ale i světové celebrity včetně špičkových salónů na světě. Tahle bych v úvodu představila oč se Tangle Teezer jedná a teď následovná recenze.

Do rukou se mi dostal kartáč na vlasy řady Tangle Teezer Salon Elite, jelikož těch řad je více, a ty vám představím v následujícím článku. Když jsem ho poprvé vyzkoušela, nijak jsem si nevšimla změny – možná jsem na to neměla dobře připravený vlasy. Ale po druhém vyzkoušení jsem byla velmi mile překvapená. Určitě se vám stává, že ráno si vlasy krásně rozčešete, ale po osmi hodinách přijdete z práci či školy domů, a nemůžete věřit vlastním očím, co že to na hlavě vlastně máte. Kartáč Tengle Teezer vlasy dokonale po dlouhém dni uhladí, dodá jim lesk a celkově rozzáří. Opravdu je to kouzlo. Dokonce mi přijde, že jsou vlasy i lehčí a jemnější na dotek. Doporučuji ho používat i po umytí, kdy jsou vlasy vlhké, dokonale je rozčeše a nadále vám uschnou v rozčesaném “tvaru”. Ceny nejsou nijak vysoké, kartáč pořídíte za dvě stě třicet devět korun českých. 

Zkrátka, doporučuji!

KOMENTÁŘ

