ČASOPIS ANNETTE MAGAZINE OD PŘÍŠTÍHO ROKU OPĚT V ONLINE VERZI!

annettemagazine

Ano. Je tomu opravdu tak. Určitě jste si všimli, že magazín dlouho v online podobě nevycházel. Můj důvod je naprosto jasný – škola, časové omezení.. Opravdu mě to velice mrzelo a mrzí doteď, ale opravdu jsem neměla takový čas, abych časopis důkladně a pečlivě připravila. No, a jelikož od září nastupuji do závěrečného ročníku, tak čas se věnovat magazínu bude u mě nejspíše nulový :( Tudíž jsem se rozhodla takto:

Magazín budu po dobu pár měsíců udržovat aktivní po online stránce, co se týče zveřejňování článků zde na webu.

Budou zde menší čerstvé rozhovory, trendy, možná i exkluzivní focení jenom pro náš online časopis.. budu se zkrátka snažit přidávat aspoň něco na web. Časopisové vydání prozatím tvořit nebudu.

Bude nás čekat několik novinek od jara roku 2015.. zatím neprozradím :)

No a kdy vyjde nové číslo v “tištěné” online podobě?  Prozatím je to u mně ve hvězdách, ale doufám, že počtení pro nadcházející příští prázdniny už na 100% bude!

Chápu, že to je celkem dlouhá doba, ale uvidíte, že to strašně rychle uteče! Za chvíli nastane podzim, pak se ani nenadějeme a budou tu Vánoce, Nový rok, únor… březen, Velikonoce.. začínající příprava letního čísla ANNETTE magazine, zkoušky a hurá zveřejnění letního čísla! Asi to zní jako optimistická pohádka, ale buďme pozitivní a ono to nakonec dopadne :)

Děkuji za trpělivost!

Annette K.

šéfredaktorka, majitelka ANNETTE magazine

KOMENTÁŘ

