KOUZLO PŘÍRODNÍ TĚLOVÉ KOSMETIKY

Víte, že i přírodní kosmetika je velice vhodná pro naší pokožku? Sama jsem se rozhodla porozhlédnout po nějakých kosmetických produktech z této oblasti.. a mám pro vás pár skvělých tipů.

Určitě jste něco slyšely o tomto multifunkční suchým oleji značky Nuxe Huile Prodigieuse. Abych pravdu řekla, úplně nejdříve jsem ho zaznamenala v jednom módním časopise, kde na něho byla reklama. Od té doby jsem ho vídala snad všude. Nedalo mi to a vyzkoušela jsem ho. Výsledek? Super. Je určený pro všechny typy pokožky. Mezi jeho nejlepší vlastnosti patří následující: zjemnění, zvláčnění, obnovení komfortu pokožky, poskytnutí ochrany před vnějšími škodlivými radikály, vyživení a lesk. Je vhodný jak na pleť, tak pokožku a vlasy. A právě teď probíhá na tento zázračný olej sleva – sto mililitrů pořídíte za krásných pět set dvacet pět korun českých.

Jako další produkt přírodní kosmetiky mohu zmínit tento olej na opalování opět značky Nuxe. Opalovací sezóna se blíží, a proto je dobré už mít doma nějaký ten produkt na opalování. Tento olej nejenom chrání pokožku proti škodlivému slunečnímu záření, ale také zintenzivňuje opálení a zpomaluje proces stárnutí. Je bez parabenu a alkoholu. Co je skvělé – nezanechává mastné fleky! Ihned se vstřebává. Cena je tři sta devadesát pět korun českých,

Tyto, ale i další produkty můžete objevit na stránkách jedné z největších internetových parfumerií v České republice.

Zítra se můžete těšit opět na další článek, který bude opět zaměřený na opalovací kosmetiku :)

KOMENTÁŘ

