PODLEHNĚTE MINIMALISTICKÉMU KOUZLU SPODNÍHO PRÁDLA CK

Milujete luxusní prádlo? Vsaďte na jednu z nejluxusnějších značek spodního prádla, Calvin Klein.

Sama tuto značku mám velmi ráda a pár kousků spodního prádla také vlastním. Proto jsem se rozhodla napsat krátký článek právě na tuto značku a její prádlo. Co se mi na spodním prádle CK nejvíce líbí? Oceňuji velmi příjemné materiály. Líbí se mi, že celkově prádlo spadá do minimalistického duchu, kde můžeme objevit barvy jako starorůžovou/černou/bílou a šedou. Jsou ovšem i kolekce, které dávají větší ráz na barvy – například tato červená podprsenka.

Dále tu máme klasické spodní prádlo s ikonickým písmem Calvin Klein. Zkrátka nikomu nesmí jedny legendární kalhotky v šatníku chybět. Pro inspiraci jsem vytvořila koláž, které vám ukáže i takové prádlo, které jste možná dosud v kamenných obchodech či na internetu neviděli.

By Annette Krubner

By Annette Krubner

Toto, ale i další spodní prádlo Calvin Klein můžete objevit na stránkách Luxusnipradlo.cz, kde se to známými značkami a kvalitním prádlem jenom hemží.

 

KOMENTÁŘ

