KRÁSNÁ & SVÁ – VERONIKA KAŠÁKOVÁ

Této osoby si nejde nevšimnout. Je krásná, svá a má dobré srdce. Určitě jste ji zaznamenali buď v soutěži krásy Česká Miss, nebo také jako spisovatelku. Aktuálně se věnuje dětem a dětským domovům Nadání a dovednosti. Řeč je o Veronice Kašákové.

Když jsem přemýšlela, koho bych do aktuálního čísla oslovila, měla jsem hned jasno. Není to dávno, co jsem s Veronikou dělala rozhovor pro internetový magazín Krasna.cz. Ještě před rozhovorem jsem si koupila její knihu Zpověď a byla jsem naprosto nadšená a zaskočená příběhem, který je velmi silný. Jsem moc ráda, že Veronika je taková, jaká je, a že máme šanci si její příběh přečíst. Po přečtení knihy jsem se rozhodla Veroniku oslovit pro rozhovor na Krasna.cz. Byla neuvěřitelně milá a pokorná. Zkrátka taková, jaká by měla být každá z nás. Rozhovor dopadl skvěle a nadále jsem přemýšlela, že by bylo skvělé se spojit dohromady i s ANNETTE magazínem. Opět Veronika souhlasila. Do začátku jsem jí položila zajímavý dotazník.

Foto: Nikola Bílková

Foto: Nikola Bílková

Nejoblíbenější kosmetický produkt…. kosmetika Lush, kosmetika Babor, masky MS. Soho,  čistící voda Bioderma, Inlight Bio čistící pleťový balzám, všechny moje rtěnky všech barev

Nejoblíbenější tělový produkt…. Indulona na ruce, na tělo pealing MR. BEAN COFFEE SCRUB – KOKOS

Nejlepší kousek mého šatníku… všechny moje boty a kabelky

Nejoblíbenější kniha… ta má :)))),  Kdepak kniha ,,Životní plány duše”- Gabriela Čanigová

Nejideálnější den… Snažím si takový den udělat každý, ale je vlastně jedno kde, hlavně že máte vedle sebe milovanou osobu a prožíváte štěstí jen díky tomu, že jste!

Nejlepší místo pro odpočinek… moje postel, dobrá kniha, přítel, svíčky, kino, řízení auta, odpočívám stále i u jídla.

Nejideálnější den v týdnu… každý

Nejkrásnější místo, které jsem navštívila… Mauricius

Nejlepší zážitek… není hmatatelný, nejlepší zážitek byl můj pocit, když jsem se zamilovala. To byl nejkrásnější zážitek

Nejlepší rada, kterou jsem předala… napsala jsem knihu o tom jaké jsem měla pochybnosti a jak jsem se s nimi vyrovnala

Nejoblíbenější seriál… Sex ve městě

Nejoblíbenější parfém… DaG 3 L´IMPÉRATRICE

Foto: Nikola Bílková

Foto: Nikola Bílková

KOMENTÁŘ

