Dejte sbohem nudným parfémům a vůním, zkuste se zaměřit na něco šílenějšího. Stále nevíte, kterou značku máme na mysli? No, možná díky nenápadnému titulku včetně úvodní fotky to nebude tak těžké.

Hravost, dravost. Toť Moschino. | Zdroj: Weheartit.com
Když jsme procházeli různé internetové parfumerie, přišlo nám, že lidé stále sází na klasiku. Ano, o tom jsme vám mnohokrát psali. Nás třeba zaujala značka Moschino. Je mladá, fresh, cool. Obsahuje všechny vlastnosti, které dnešní mladí v sobě mají. A pokud ještě teď sháníte dárek pro své mladší já, dovolujeme si vám prozradit, že konkrétně vůní Fresh Couture to nezkazíte.
Značka Moschino vznikla v roce devatenáct set osmdesát tři v Itálii. Tvůrcem se stal Franco Moschino. Jedná se o mladou značku, ale určitě se shodneme na tom, že je velmi dravá a progresivní.
Přípravek na umytí oken? Kdepak! Jak jsme řekli, Moschino je nejenom dravé, ale hlavně hravé. Proto nedávno uvedl na trh svou další toaletní vůni, která má zcela odlišný flakónek. Nebojte se, vůně opravdu “nevonní” po prostředku na mytí oken. V obsahu je například ylang-ylang, mandarinko-pomerančové aroma, bergamot, pivoňka, osmanthus, malina, pačuli, dřevité tóny a ambroxan. I my z něho byli lehce v rozhození, ale po přečtení několika názorů máme jasno.. Radost rozhodně nezkazí!
Pod stromeček nemusíte dávat jenom samotný parfém. Vsaďte i na dárkovou sadu, která obsahuje toaletní vodu (sto mililitrů), tělové mléko (sto mililitrů) a sprchový gel (sto mililitrů).