Oblíbená pánská vůně i za tři sta let? Fahrenheit

Dior. Fahrenheit. Aneb vůně stvořená pro opravdové muže, kteří si jdou cílevědomě za svým cílem a nejenom to – vůně, která i u drsňáka odhalí to skrývající se citlivé nitro. Vůně byla na trh uveden před dvaceti devíti lety, což se tak stole v roce devatenáct set osmdesát osm. Jedná se zkrátka o velmi nadčasovou vůni, která se i za tři sta let bude držet na předních příčkách prodeje.

Dior Fahrenheit. | Zdroj fotky: The Annette Vogue

Každá vůně či parfém obsahuje tři základní rozvrstvení – hlavu, srdce, základ. Hlava Fehrenheita je tvořena především květinovými tóny, které jsou lehce omámené citrusovými plody. Je zde citron, heřmánek, muškátový oříšek, levandule, cedr, hloh, bergamot a mandarinka. V samotném srdci se ukrývá opět převaha květinových tónů, jako je cedr, konvalinka, santalové dřevo, zimolez, jasmín, lístky fialky, muškátový oříšek a karafiát. Poslední část vůně, základ, tvoří pačuli, vetiver, tonka fazole, kůže, jantar a pižmo. Ve spojení těchto ingrediencí vznikne tak specifická a ojedinělá vůně, že každý muž si ji velmi oblíbí. 

Jak bychom vůni shrnuli? Zkrátka ojedinělá harmonická vůně, která v každém cílevědomém muži působící navenek drsně, objeví citlivou něžnou stránku. 

Cenově se pohybuje již od jednoho a půl tisíce korun českých.

Foto: The Annette Vogue

Advertisements

KOMENTÁŘ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s