JAK SPRÁVNĚ PEČOVAT O VLASY? VYZKOUŠEJTE VLASOVÉ PRODUKTY TIMOTEI

Vlasy. Pečovat o své vlasy je více než nutné a žádná z nás by ji neměla podceňovat. Já sama o vlasy intenzivně pečuji, jelikož je mám celkem slabé a nepoddajné. Ale ne každá z nás potřebuje o své vlasy intenzivně pečovat a nemá produkty vlasové kosmetiky tak rozsáhlé, mít správný šampon a kondicionér je naprostý základ. Suchý šampon, olejíček na konečky či šampon pro zachování barvy jsou takové perličky, se kterými bychom se měly jednou potkat.

timotei-logo

V dnešní době nejvíce trápí ženy mastné vlasy a vlasy bez objemu. Nedávno jsem však vyzkoušela šampon Timotei, který mě svou sílou velice ohromil. S touto značkou jsem se ještě nesetkala, ale když jsem hledala šampon pro suché vlasy bez lesku, narazila jsem na tento Timotei with Jericho Rose a rozhodla se ho vyzkoušet. Líbí se mi, že ani ceny těchto šamponů se nepohybují ve vysokých mezích a hravě ho pořídíte za příjemnou částku. Tento šampon je určený pro normální až suché vlasy bez lesku. Šampon obsahuje výtažky vitamínu E a sezamového oleje, který je velmi známý pro svůj antioxidační účinek. Před aplikací jsem měla vlasy takové suché a bez oslnivého lesku. Vlasy jsem si začala barvit a už nejsou tak svěží jako dřív. Velmi na šamponu oceňuji jeho příjemnou vůni po růži a pomeranči. Vlasy po aplikaci krásně voní, jsou objemné a hlavně oslnivě lesklé. Jsem velmi ráda, že jsem šampon Timotei vyzkoušela a jestliže stále hledáte svůj pravý šampon, pak doporučuji vyzkoušet tento z řady Oslnivý lesk. Uvidíte, že nebudete litovat a jeho vůni si zamilujete.

produkt-04_grapefruit

Ovšem hitem dnešní doby suchý šampon. Slyšely jste o něm? Zkoušely jste ho? Suchý šampon je šampon na bázi bez parabenů, silikonů a barviv. Mnoho různých kosmetických firem uvedlo své suché šampony, ale na trhu jsou v čele dva, které si drží své příznivkyně. Dozvěděla jsem se také, že byl na trh uveden i suchý šampon Timotei. Na rozdíl od jiných suchých šamponů obsahuje organické extrakty z lístku zeleného čaje. Jeho aplikace není nijak složitá a také absorbuje mastnotu, čistí, oživuje a vlasy zanechává svěží a lehké. Je také účinný pro detoxikaci.

Samozřejmě existuje celá řada specifických šamponů, které by ženy měly vzhledem k stavu svých vlasů používat. Příkladem jsou slečny s blond hřívou – nejlepším řešením je šampon pro blond vlasy, také jsou v dnešní době populární přírodní šampony či biokosmetika, která je jenom z přírodních rostlinných extraktů, které jsou pro vlasy tou nejvhodnější volbou.

Připravila Aneta Krubnerová

Discover more from ANNETTEMAG

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading