CHLOÉ LOVE STORY

Archív @annettekrubner
Archív @annettekrubner

Milujete Chloé stejně tak, jako já? Nedávno jsem obdržela k svátku tuto krásnou Chloé Love Story. Jaké jsou mé pocity?

Chloé patří mezi mé nejoblíbenější značky. Když jsem Love Story obdržela, byla jsem hrozně ráda. Možná se samy domníváte, že parfémy Chloé jsou na ” jedno brdo “, mají stejnou koncentraci složení a tak.. Je pravda, že parfémy Chloé poznáte hned, ale tento je přeci jenom trochu jiný. Nemluvím ani o flakonku, který se po dlouhé době opravdu od svých sester liší.

V parfému objevíte stopy po neroli, květu pomerančovníku, stephanotisu, cedru a pižmu. Než budete parfém poprvé aplikovat, je dobré nejprve s flakonkem trošku zatřást, aby se směs promíchala. Stalo se mi, že jsem to nechala být a pak si aplikovala “alkoholovou” složku. Pak se vůně jemně roznesla a voněla. Výdrž je celkem OK. Není to ani moc, ani málo. Zkrátka tak, jak to je ideální.

Chloé Love Story bych určitě doporučila i mladým slečnám, které mají v oblibě parfémy tak, jako já. Není silný, je akorát. Určitě vás svou vůní nezatěží, příjemně se rozlehne. Mám ji pár dnů a nemohu si i vynachválit. Oceňuji především i flakonek, který má vzhled kabelky. Mám parfémovanou vodu třicet mililitrů. Ze své zkušenosti vím, že mi třicet mililitrů po jeden rok celkem vydrží. Parfémů mám víc a ráda je střídám. Love Story je především určena pro jarní a letní dny. Neaplikovala bych ji na podzim či zimu – to už mám jiné favority, jako například značku Agent Provocateur. Takže pro aktuální letní dobu je Love Story ideální.

Třicet, ale i sedmdesát pět mililitrů parfémované vody pořídíte na stránkách jedné z největších internetových parfumerií v České republice.

KOMENTÁŘ

Discover more from ANNETTEMAG

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading